Subject: Fw: Kotzebue 10 ehitus / Kotzebue 8 evakueerimise väljapääs
From: "Zalim OU" <[email-masked]>
To: Aleksandr Skoromnõh <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>,Info, Occamo Trade OÜ <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 11:21:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Aleksandr Skoromnõh

Kuna teie kolleeg Vassili Hartsuk praegu on puhkusel, aga EKA nõuab meie 
poolt vastust kiiresti, pööran teie poole sama küsimusega.

Lugupimisega, Konstantin Tsõgankov
Kotzebue 8 kaasomanik
Mob. +37253007000

------ Forwarded Message ------
From "Zalim OU" <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
To [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc "Info, Occamo Trade OÜ" <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date 21/08/2024 13:35:54
Subject Kotzebue 10 ehitus / Kotzebue 8 evakueerimise väljapääs

Tere Vassili Hartsuk

Vajame teie nõu naaberobjekti Kotzebue 10 ehitamise seoses. Kotzebue 10 uus 
omanik EKA alustas uut ehitust 3 aastat tagasi.

Lisatud on nende asendiplaan. Ehituse valmimisjärgus selgus, et nad soovivad 
oma poolt teha uus värava ja sellega seoses nad arvavad, et eksisteeriv 
piirdeaed Kotzebue 8/ Kotzebue 10 vahel ei sobi. Joonisel all on näha 
kavandatud väravad Kotzebue 10 poolt ja evakueerimise väljapääs Kotzubue 8 
poolt.

EKA esindaja väidab, et kuna värav on nende krundil, siis kooskõlatada seda 
meiega ei tohtinud. EKA esindaja väidab, et kuna värav on nende krundil, 
siis kooskõlatada seda meiega ei tohtinud, ehitusloa sellele on kätte saanud 
ja nad teevad seda nagu nii.

Nüüd ta väidab, et Kotzebue 8 ja Kotzebue 10 vaheline piirdeaed asub vales 
kohas ja seda peab nihutada 25-35 cm Kotzebue 8 poole. Me ei muutnud 
piirdeaida asukoha. Kõik nõusolekud ja kasutusload on saadud eeldusel, et 
geodeesia on õige. Me juba saime teada, et projekteerimise käigus enne 
ehitusloa saamist oli vaja mõdistuse tööd teha, selleks, et sellega 
arvestada. Palun kinnitage, et Kotzebue 10 värava ehitusloa saamisel see 
küsimus oli inspektori poolt heaks kiidetud või mitte.

Nüüd kutsume geodeetilise ekspertiisi. Aga kui selgub, et kui piirdeaed on 
vaja tõsta 25-35 cm Kotzebue 8 poole, nagu nõuab Kotzebue 10, siis Kotzebue 
8 varuväljapääsu trepp lõpeb kohe piirdeaia seinaga.

Panen pildid kohapealt.

Palun nõustage, kas on mõned normid mida peame arvestama Kotzebue 8 
evakueerimise väljapääsu puhul. Sest esmamulje on, see muutus vajab 
ümberprojekteerimist ja ümber kooskõlastamist inspektoriga.

Lugupimisega, Konstantin Tsõgankov

Kotzebue 8 kaasomanik

Mob. +37253007000